tisdag 28 juli 2015

Sommarinlämning

Tiden rusar iväg och halva semestern har redan gått. Men innan jag gick på semester gjorde Landstinget Blekinges personaltidning ett reportage om insamlingen och hela initiativet som finns i sverige!
Jag kommer att publicera hela texten här i höst då jag fått tillåtelse för det! Jätte kul!
Till reportaget hade jag med mig Anna Mühlenbock:s fina kläder och jag fick se familjer som klädde på sina små för första gången! Så härlig känsla! ! De var så glada!! Och personalen är så tacksamma!!
Två veckor senare gjorde dottern och jag en leverans till med Ida Österberg Anderssons fina kläder!! Min dotter är tre och mkt noga med att vi lämnar kläder till bebisarna som är på sjukhuset 
Hoppas ni har en bra sommar trots vädret! Alla ni som syr eller på annat sätt bidrar gör så många glada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar