torsdag 16 mars 2017

Paketöppning

Har fått ett fint bidrag av Kerstin Lindén till Karlskronas insamling! Så fina kläder.
Sen träffade jag en annan underbar sömmerska under sylanet här på hasslö i februari. Gunilla Jacobsson har sänkt en hög med härligt övriga mössor till de små!
Så nu ska delar av det tvättas och packas för inlämning nästa vecka.
För er som vill bidra till nästa insamling i Karlskrona finns det lite spillbitar och andrahands sortering till skänks.
Kraven är att man står för portot själv och att kläderna skänks till Karlskrona. Det går även bra att mötas upp för överlämning av tyger i Karlskronas närhet.
Hoppas ni har det bra där ute i vårvindarna!

1 kommentar:

  1. hej! åh vad glad jag är att jag hittade hit! Jag bor i Karlskrona och hjälper gärna till att sy och jag har massor av spill som säkert kommer väl till pass :) vet du möjligtvis hur det ser ut med behov nu? Mvh Malin

    SvaraRadera